ZAINTERESOWANIE MUZYKĄ

Wzrasta więc przeciętnie o   kilkanaście procent publiczność odbierająca programy publicystyczno-informacyjne, arty­styczne, popularnonaukowe. Aktualnie badania wykazują pewne obniżenie czytelnictwa prasy wśród młodych, co należy chyba łączyć z mani­festowanym przez młodzieżową publiczność ra­diową żądaniem zwiększenia ilości muzyki ko­sztem słowa. Ujawnia ten nacisk 51% słuchaczy w wieku od 16 do 24 lat. Tylko 1% postuluje zwiększenie audycji słownych. Zainteresowanie muzyką przybiera także po­stać czynną; w świetle reprezentatywnych ba­dań okazało się, że 20% młodych radiosłuchaczy przyznaje się do śpiewu solowego lub w chórze, gry na jakimś instrumencie muzycznym. Mło­dzież jest też poważnym klientem rynku płyto­wego. Rocznie sprzedaje się w Polsce 5 milionów płyt z muzyką rozrywkową i piosenkami na su­mę 150 milionów złotych, przy czym, jak twier­dzą zaopatrzeniowcy tej branży, popyt przewyż­sza podaż.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, na moim blogu! Jestem z zawodu finansistką dlatego znajdziecie tu Państwo obszerne informacje dotyczące biznesu i finansów. Mam nadzieję, że treści umieszczone na blogu przypadną Wam do gustu i będziecie tutaj często wracać! Pozdrawiam gorąco Alina
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.