Wymyślamy nazwę, logo i znak towarowy

Zakładając firmę, często skupiamy się na pomyśle oraz wykonaniu jak najlepszego biznesplanu. Nic w tym dziwnego, w końcu na te elementy inwestorzy zwracają uwagę. Należy jednak pamiętać, że szczegóły tworzą całość. Dlatego nie możemy zapomnieć o odpowiedniej prezentacji naszej firmy. Już sama nazwa potrafi zachęcić (lub wręcz przeciwnie, odstraszyć!) zarówno klientów, jak i potencjalnych aniołów biznesu. Dlatego powinna być krótka oraz łatwa do zapamiętania. Jej brzmienie powinno być przyjemne dla ucha. Dobrze, żeby kojarzyła się w jakiś sposób z branżą, w której działamy. Drugim bardzo ważnym elementem jest logo. Musi ono współgrać z nazwą przedsiębiorstwa. Według najnowszych badań, nawet kształt obrazu powinien odpowiednio korespondować z zestawem samogłosek i spółgłosek. Logo może występować samodzielnie albo razem z nazwą. W tym drugim przypadku mamy do czynienia z logotypem. Jeżeli nasza branża obejmuje produkcję jakiś przedmiotów, powinniśmy wypracować dla nich wzór. Wzornictwo przemysłowe znajduje zastosowanie w wytwarzaniu nawet tak prostych sprzętów, jak krzesła czy butelki.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, na moim blogu! Jestem z zawodu finansistką dlatego znajdziecie tu Państwo obszerne informacje dotyczące biznesu i finansów. Mam nadzieję, że treści umieszczone na blogu przypadną Wam do gustu i będziecie tutaj często wracać! Pozdrawiam gorąco Alina
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.