W SŁUŻBIE WYCHOWANIA

Wydaje się, że podobnie jak świadomość trze­cia w ujęciu Reicha, tak też prefiguratywny typ kultury M. Mead jako wzorzec regulacji mię- dzygeneracyjnego dziedzictwa kulturowego ma we współczesnych warunkach dość ograniczone szanse realizacji. Nie należy jednak odrzucać zawartej w nim twórczej inspiracji dla rozwoju teorii i badań empirycznych w środowiskach współczesnej młodzieży. Rozwój badań empirycznych nad młodzieżą w 1 krajach socjalistycznych wyrasta na gruncie od­miennych potrzeb społecznych. Zainteresowanie ’ problematyką młodzieży jest tu bardziej trwałe ? i konstruktywne. Wynika ono nie tylko z zanie- pokojenia, jakie budzić muszą zawsze zakłóce­nia — w znacznym stopniu nieuchronne — mechanizmów socjalizacji i wychowania w przej- li ściowym okresie gwałtownych przeobrażeńcy- i wilizacyjnych i kulturowych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, na moim blogu! Jestem z zawodu finansistką dlatego znajdziecie tu Państwo obszerne informacje dotyczące biznesu i finansów. Mam nadzieję, że treści umieszczone na blogu przypadną Wam do gustu i będziecie tutaj często wracać! Pozdrawiam gorąco Alina
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.