Sprzedaż bezpośrednia ważnym elementem promocyjnym

Jednym z elementów „promotion-mix”, poza reklamą, sponsoringiem czy też public relations, jest sprzedaż osobista. Jest to jeden z ważniejszych środków promocji. Polega na właściwym zaprezentowaniu oferty oraz zachęceniu klienta, przekonaniu go do skorzystania z usług/produktów danego przedsiębiorstwa. Dzięki sprzedaży osobistej jesteśmy w stanie trafić do konkretnego adresata, dokładnie sprecyzować pożądaną grupę odbiorców. Dodatkowo udowodniono, iż bezpośredni kontakt sprzedawcy z klientem sprawia, iż klient chętniej kupuje dany towar. Podczas takiego kontaktu sprzedawca może przekazać fachową wiedzę o produkcie, podzielić się posiadanymi informacjami, polecić daną rzecz. Jeśli towarzyszy temu miła atmosfera – klient czuje, że może zaufać sprzedawcy, a co za tym idzie – zgadza się z jego sugestiami i decyduje często na zakup. Ważne jest zatem, aby podczas rozmów związanych ze sprzedażą bezpośrednią być miłym, uśmiechniętym, pozytywnie nastawionym na klienta – tylko to pomoże osiągnąć sukces.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, na moim blogu! Jestem z zawodu finansistką dlatego znajdziecie tu Państwo obszerne informacje dotyczące biznesu i finansów. Mam nadzieję, że treści umieszczone na blogu przypadną Wam do gustu i będziecie tutaj często wracać! Pozdrawiam gorąco Alina
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.