Prowadzenie firmy – lokalnie czy globalnie

Założenie własnej firmy będzie tak naprawdę niekończącą się łamigłówką. Już na samym początku będziemy musieli rozważyć wszystkie za i przeciw, dotyczące tego, jak założyć firmę. Dopiero wtedy będziemy mogli zrobić kolejny krok, jakim może być przemyślenie tego, czy nasz biznes ma mieć zasięg lokalny, krajowy, czy globalny. Każde z takich rozwiązań ma swoje dobre i złe strony – dla przykładu rynek krajowy pozwala nam pozyskać wielu klientów. Musimy jednak pamiętać tutaj o tym, że nasza działalność gospodarcza będzie mieć znacznie potężniejszą konkurencję, niż na przykład, gdybyśmy skoncentrowali się na oferowaniu usług, czy produktów wyłącznie w określonym mieście, czy województwie. W takiej sytuacji prowadzenie firmy będzie też bardziej kosztowne, gdyż będziemy musieli wziąć pod uwagę korzystanie z różnych instytucji kurierskich. Natomiast wejście na rynek globalny wiąże się ze znajomością przynajmniej jednego języka obcego, a także stworzenie całej oferty w takim właśnie języku. W tym przypadku będziemy musieli zatrudnić tłumacza, a także mieć świadomość, że koszty wysyłki zamówionych produktów będą zdecydowanie wyższe.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, na moim blogu! Jestem z zawodu finansistką dlatego znajdziecie tu Państwo obszerne informacje dotyczące biznesu i finansów. Mam nadzieję, że treści umieszczone na blogu przypadną Wam do gustu i będziecie tutaj często wracać! Pozdrawiam gorąco Alina
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.