OKRES SAMODZIELNOŚCI

Wchodząc w okres samodzielności życiowej młodzi stają często przed koniecznością nieła­twego wyboru pomiędzy takimi celami, jak: stu­dia* troska o własne mieszkanie, wyższe zarobki lub pogodzenie pracy zawodowej z dalszą nau­ką. Przytłaczający wśród uczniów priorytet „dalszej nauki” jako nadrzędnego celu życia ulega gwałtownemu załamaniu w wieku 19—20 lat. Mimo to w okresie najbardziej korzyst­nym dla wyższych studiów stacjonarnych bądź zaocznych co trzeci z badanych nie rezygnuje z planów dalszej nauki. Natomiast po 25 roku życia, a więc z chwilą, gdy większość młodych zakłada własne rodziny, spada dość znacznie go­towość do kontynuowania nauki szkolnej. Pra­widłowość ta występuje jeszcze wyraźniej w próbie reprezentatywnej młodzieży pracującej.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, na moim blogu! Jestem z zawodu finansistką dlatego znajdziecie tu Państwo obszerne informacje dotyczące biznesu i finansów. Mam nadzieję, że treści umieszczone na blogu przypadną Wam do gustu i będziecie tutaj często wracać! Pozdrawiam gorąco Alina
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.