Kiedy warto sprzedać firmę?

Każde przedsiębiorstwo przechodzi przez kilka etapów rozwoju. Najpierw jest etap organizacyjny (związany z załatwianiem wszystkich formalności przy otwieraniu firmy). Musimy stworzyć biznesplan, w którym zadeklarujemy interesująca nas branżę oraz grupę odbiorców. Do modelu biznesowego należy załączyć projekt nazwy, logo oraz wstępne plany marketingowe. Kolejnym krokiem jest znalezienie inwestorów. W firmach typu start up zachodzą ciągłe zmiany, a wraz z nimi zmieniają się osoby udzielające wparcia finansowego. Czasem modyfikacji ulega promocja firmy, a nawet cały profil działalności. Dopóki podmiot gospodarczy nie osiągnie stabilności, wciąż będziemy go rozpatrywać w kategorii start up. Po odnotowaniu pierwszych zysków (czyli przewagi zarobku nad wydatkami) należy rozpocząć pracę nad ugruntowaniem pozycji nowej marki. Dzięki temu nastąpi przejście od start up do prawdziwej, rzetelnej działalności. Dobrze prosperująca firma może nam przynieść podwójne zyski, jeśli ją sprzedamy. To właśnie ostatni etap prowadzenia przedsiębiorstwa. Część osób sprzedaje tylko część kapitału, ale zdarzają się również pełne przejścia od jednego właściciela do drugiego.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, na moim blogu! Jestem z zawodu finansistką dlatego znajdziecie tu Państwo obszerne informacje dotyczące biznesu i finansów. Mam nadzieję, że treści umieszczone na blogu przypadną Wam do gustu i będziecie tutaj często wracać! Pozdrawiam gorąco Alina
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.