JEDNOLITOŚĆ NAUK

Podzielam w tym względzie pogląd prof. Anatolija Charczewa, który pisze m.in.: „Do tej pory nie ma jedno­litej naukowej teorii wychowania jako całościo­wego procesu, teorii, która badałaby dialektykę obiektywnych i subiektywnych, społecznych i biologicznych czynników wychowania, relacje jego celów i środków, jego potencjalnych i real­nych możliwości” .Nie brak argumentów przemawiających za pilnym podjęciem prac nad taką, dostatecznie ogólną, a zarazem adekwatną do współczesnego I etapu rozwoju teorią wychowania socjalistycz­nego. Przemawia za tym przede wszystkim roz­bieżność, jaka się zarysowuje między wymoga­mi mechanizmów społecznych nowego modelu gospodarczego a pewnymi ideałami i wzorami.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, na moim blogu! Jestem z zawodu finansistką dlatego znajdziecie tu Państwo obszerne informacje dotyczące biznesu i finansów. Mam nadzieję, że treści umieszczone na blogu przypadną Wam do gustu i będziecie tutaj często wracać! Pozdrawiam gorąco Alina
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.