Jak komercjalizować wyniki badań?

Nauka odgrywa coraz istotniejszą rolę w przemyśle, a nawet w sektorze usługowym czy rozrywce. Staliśmy się społeczeństwem informacyjnym, uzależnionym od nowych technologii. Dlatego branża IT od kilku lat przynosi ogromne zyski. Niestety żeby coś osiągnąć, trzeba się wykazać innowacyjnym myśleniem. Przy produkcji oprogramowania pracują wyjątkowo uzdolnieni specjaliści. Każdego dnia tworzą zupełnie nowe, praktyczne projekty. Klienci zdążyli się już przyzwyczaić do szybkich zmian w branży elektronicznej. Oczekiwania wobec nowych gadżetów są bardzo duże. Dlatego przedsiębiorca musi wykazać się czymś świeżym, oryginalnym. W przeciwnym wypadku firma nie przebije się przez konkurencję. W IT nowe pomysły czerpie się z odkryć naukowych. Najpierw do pewnych wniosków dochodzą specjaliści, a następnie dział marketingu rozpoczyna proces komercjalizacji. Komercjalizacja, czyli wprowadzenie wartości intelektualnej na rynek, zabiera dość dużo czasu. Należy przekonać inwestorów do nowej, nieznanej usługi albo produktu. W większości przypadków nie jest to łatwym zadaniem.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, na moim blogu! Jestem z zawodu finansistką dlatego znajdziecie tu Państwo obszerne informacje dotyczące biznesu i finansów. Mam nadzieję, że treści umieszczone na blogu przypadną Wam do gustu i będziecie tutaj często wracać! Pozdrawiam gorąco Alina
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.