DANE LICZBOWE

Oczywiście, dane liczbowe przy­bliżają nieco obiekt opisu, niewiele jednak mó­wią o tym, jaki rezonans psychiczny i ideolo­giczny wywołuje kontakt ze środkami masowe­go przekazu wśród badanych.Jeśli idzie o czytelnictwo młodzieżowych ma­gazynów ilustrowanych, to blisko dwu i półmi­lionowy jednorazowy nakład 13 najpopularniej­szych tytułów daleko nie zaspokaja zapotrzebo­wań prasowych młodzieży. W tej sytuacji, czę­ściej niż dorośli, sięga ona po „Sportowca”, „Szpilki”, „Ekran”, „Film”, „Kulisy”, „Magazyn Filmowy” i „Motor”, stąd 50—75% czytelników tych pism stanowi młodzież. Młoda generacja wyróżnia się jako odbiorca sobotnio-niedzielnych wydań magazynowych na terenie całego kraju, jak też dzienników typu „ekspres” (popołudniówki).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, na moim blogu! Jestem z zawodu finansistką dlatego znajdziecie tu Państwo obszerne informacje dotyczące biznesu i finansów. Mam nadzieję, że treści umieszczone na blogu przypadną Wam do gustu i będziecie tutaj często wracać! Pozdrawiam gorąco Alina
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.